Re: Co mi trzyma plik?

Autor: kajus44 <kajus44_USUNTO__at_wp.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 21:35:37 MET

wiadomo艣膰:fov8t3$tcr$1@news.onet.pl,
nadawca:Krzysztof Tabaczynski
> Cze艣膰!
>
> Nie znam si臋 zbyt dobrze na Windowsie
> i mam k艂opot z plikiem video kt贸rego
> nie mog臋 ani usun膮膰, ani przenie艣膰.
> Dostaj臋 komunikat, 偶e plik jest
> u偶ywany przez inn膮 osob臋 lub program.
> Jak sprawdzi膰 co trzyma ten plik?
> Mam jedno stanowiskow膮 WinXP Home Edition+SP2.
>
> Pozdrowienia. Krzysztof z Tych贸w.

Ja tak mia艂em z niekt贸rymi plikami, g艂贸wnie audio, pow贸d okaza艂 si臋 nie tyle
g艂upi, co popierdolony. Chodzi艂o o widok windowskowego okna (to nie mas艂o
ma艣lane) - je艣li w oknie zaznaczy艂em plik, a z boku pojawi艂 si臋, nie wiem
jak to nazwa膰, podgl膮g, w przypadku plik贸w d藕wi臋kowych by艂 to pasek
przewijania media playera plus dane o pliku - chyba nazwa, co艣 tam jeszcze
to system rado艣nie uznawa艂, 偶e plik jest w u偶yciu. Pomog艂a zmiana widoku
okna na takie, w kt贸rym z boku nie by艂o tego podgl膮du - same ikony, czy to w
formie listy czy szczeg贸艂贸w.