Re: Wireless w domenie AD

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 20:32:27 MET

Użytkownik "Marek Kutyla" <SpamBezSzans@jakis.pl> napisał w wiadomości
news:fovg6m$h19$1@news2.ipartners.pl...
[...]
> Ale nie tylko, uzywalem tej funkcjonalnosci na Broadcom-ach, na pcimia-ach
> WiFi Draytek-a - dzialalo. Na Intelach zreszta tez. Tyle ze fakt, ja
> mialem domene jeszcze na NT4.0. Nie wiem, moze jednak ma to znaczenie w
> przypadku WiFi czy jest to domena NT4.0 czy jakims W2k lub SBS-ie.
> A w tych kartach ktore Ty masz znalazles w ogole ta funkcjonalnosc?

Niestety nie ma współpracy z domeną. W ogóle Linksys to porażka jeśli chodzi
o soft towarzyszący. Piszą to i testują wyłącznie w typowych środowiskach
domowych, nie zważają nawet na uprawnienia administracyjne.
Sam sprzęt i sterowniki już dużo lepiej się spisują, również w small
businessie.

> A masz mozliwosc przetestowania innych kart ? Jakiego lapka z WiFi na
> pokladzie, albo jakiejs pcmicii ???

Niestety już na to za późno. Musiałem się szybko zdecydować w rozsądnej
cenie na w miarę popularny sprzęt klasy N i wybór padł na Linksysa.

> Hymm, na NT4 skrypty uruchamialy mi sie b. ladnie i wykonywalo sie
> wszystko co w nich bylo.

W Win2000/XP wszelkie skrypty startują już po albo w trakcie uruchamiania
usług. Trochę za późno na zestawianie połączenia...

> A jeszcze jedno - czy testy wykonywales z szyfrowaniem WPA2 czy tez z
> innymi takze? Jakies roznice w zaleznosci od uzytego szyfrowania ?

Wszystko na WPA2, inaczej mowy nie ma o wireless. Nie sprawdzałem wobec tego
innych konfiguracji. Nie sądzę żeby było znacząco szybciej, może ze 2-3
sekundy.

--
Tomasz Polus