problem z siecia, problem z uzyskaniem ip

Autor: <rafal.morawski_at_rafsoft.net>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 09:30:40 MET

Witam,
.
Mam taki problem pod XP . Stało się to ponownym przywracaniu systemu.
Chcę podłączyć dodatkowy komputer do livebox przez wifi lub ethernet i
wszystko ładnie się instaluje ale potem komputer nie może uzyskać ip
dla połączenia. Wyskakuje "Ograniczenie lub brak łączności ... Ten
problem wybtąpił ponieważ sieć nie przypisała adresu sieciowego do
tego komputera". W livebox jest wszystko odpowiednio skonfigurowane bo
podlaczalem ten komputer już wcześniej. Modem sagem jest dobrze
zainstalowany i dostał ip jakies systemowe 169.254.119.195 maska
255.255.0.0. Próbowałem na stałe wprowadzić IP 192.168.1.12 z
odpowiednimi dnsami i zaczeło pingować liveboxa ale nie chce wejść do
konfiguracji liveboxa (otwiera sie pusta strona) ani ping wp.pl nie
dziala. To samo z kablem ethernet, tutaj wogole jak podłącze i wpisze
ipconfig dostaje tylko sam tekst "Konfiguracja IP systemu Windows" bez
żadnych adresów.
Będe wdzięczny za jakąkolwiek pomoc lub wskazówki.