Re: Windows XP Professional 64bit __DVI__

Autor: Ve <Ve_ef_at_o2.p>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 22:47:36 MET

Sempiterna pisze:
[...]
> Instalator obsługuje tylko ekran główny. Zależnie od karty i tego, co
> robi program, na drugim ekranie będziesz mieć powtórkę pierwszego, albo
> sieczkę, albo nic.
> Ja mam kartę dwuwyjściową właśnie, tylko ekran główny z instalatorem,
> dopiero po instalacji i sterownikach dodatek ożył.

Rozumiem,
A czy "Windows XP Professional (Single User) 64bit Edition" w ogóle
posiada jakieś Service Pack'i ? Instalacja na nowym sprzęcie mi się
wywraca i nie wiem czy szukać jakiś service packów czy szukać winy po
stronie nowego komputera ?
(błedy to: cosRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL, cosFN_LIST_CORRUPT)

Pozdrawiam