Re: [Vista] Banalne pytanie o lokalizację pliku

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 22:16:10 MET

*Vosh* pisze:

> O widzisz, to chyba jest to ;) Dzięki!
> A da się go jakoś "wyciągnąć" i sprowadzić do .wav?

Przecież jest przepis w podanym wyżej linku...
Pobierasz dowolny edytor zasobów (Resource hacker albo wspomniany XN
Resource Editor), w drzewku zasobów odszukujesz "gałęzi" WAVE ->5051 i
eksportujesz resource jako plik z rozszerzeniem wav (XN...) albo
zapisujesz plik wave (ResHacker).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]