Wireless w domenie AD

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 21:46:13 MET

Jest tu jakiś IT specjalista w zakresie wirelessa w domenie AD?

Mam ja sobie SBSa2003 i kilka kompów w firmie (XP i 2000). Na razie na
kablu. Za parę dni muszę mieć na WIFI z szyfrowaniem WPA2. Karty mam Linksys
WMP300-N. AP jest Linksys WAP4400-N.

Zasięgi OK, połączenia są stabilne.

Problem w tym że połączenia zestawiają się dopiero po zalogowaniu
użytkownika do domeny, a powinny dużo wcześniej żeby stacja zalogowała się
do kontrolera, pobrała sobie GPO i skrypty uruchamiania.

Z tego co czytam żeby mieć zestawione połączenia na wireless przed
logowaniem usera do domeny to muszę zastosować RADIUSa (IAS/RRAS w SBS2003)
z certyfikatami.

A nie dałoby się tego czasem jakoś prościej zrobić?

--
Tomasz Polus