Re: [Vista] Banalne pytanie o lokalizację pliku

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 21:31:46 MET

*Vosh* pisze:

> Witam,
> gdzie znajduje się plik z dźwiękiem "Windows - Autostart" odtwarzanym
> przy uruchamianiu systemu Vista (bezpośrednio przed zalogowaniem)?
> W katalogu "media" go nie ma - przynajmniej u mnie.

U mnie też go nie ma. I, jak się domyślam w żadnej standardowej instalacji
Visty też :-D.
Dźwięk odgrywany podczas uruchamiania systemu zaszyty jest jako zasób
(resource) w pliku C:\Windows\System32\imageres.dll
http://neosmart.net/blog/2007/how-to-changing-the-windows-vista-startup-sound/

Zresztą, przed premiera Visty, w momencie ukazania się jednej z mniej lub
bardziej publicznej wersji beta był o to spory hałas :). Bo początkowo nie
było nawet możliwości wyłączenia tego dźwięku - tego pola wyboru, o której
wspomniałeś wcześniej

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]