Re: [Vista] Banalne pytanie o lokalizację pliku

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 20:10:08 MET

In news:fosl36$h3c$1@inews.gazeta.pl,
*Vosh* <vosh.@.gazeta.lp> typed:

> Gdyby to było aż tak banalne to nie zawracałbym głowy ;)
> To też nie jest ten dźwięk - ten przypomina "klik".
> Pisałem wcześniej, że odsłuchałem wszystkie pliki .wav i tego dźwięku
> nie znalazłem...

Aaa, teraz już widzę o co Ci chodzi. Ja wszystkie dźwięki mam wyłaczone.
Zobacz w dzienniku zdarzeń, lub uruchom w trybie rejestrowanym
bootlog.txt, użyj programu BootLogAnalyzer
www.vision4.co.ul/vision4 -->sprawdź co się ładuje podczas startu.
Pewnie tu znajdziesz?.
Włacz zapis informacji dotyczacych procesów ładowania - zapisywane sa w
dzienniku ntbtlog.txt w katalogu systemowym
W pliku boot.ini:
Dopisz po /FASTDETECT / bootlog