Re: blokada klawiatury i myszy

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 16:54:10 MET

In news:e372d148-fd74-4f4f-8c78-3ab3706f4f35@m34g2000hsb.googlegroups.com,
*Użytkownik* <rafal.morawski@rafsoft.net> typed:

> Próbowałem opcją R instalacja Windows XP i przenioslo potem do trybu
> dos, co tam należy wprowadzić aby to odratować?
> Instalacje od nowa Windowsa zostawiam jako ostateczne rozwiązanie.
> Niestety obrazu nie mam.

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną
instalację) systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341
Konsola
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314058
Poczytaj o ograniczeniach Konsoli i sposobach ich obchodzenia:
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=14270&st=0&/