haslo dla goscia w win xp

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 16:24:17 MET

witam
        mam taki dziwny problem. na stacjonarnym komputerze jest zainstalowany
win xp pro i tam da sie normalnie w panelu sterowania ustawic haslo dla
goscia. win xp pro wersja ang. z tego co wiem oryginalny i caly czas
uaktualniany. z drugiej strony jest sobie wersja polska na laptopie,
takze xp pro i tam hasla dla goscia nie da sie ustawic. system takze na
biezaco uaktualniany. nie wiem, moze cos w tej wersji angielskiej jest
doinstalowane ? tweakui microsoftu jest zainstalowany na tym pierwszym,
ale tam chyba nie ma takiej opcji ?
no i jak uzyskac to haslo dla goscia ?
pozdrawiam