Re: Windows XP ciągle się zawiesza

Autor: Michał <andrut_at_witnet.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 09:46:46 MET

Jeżeli na oko wygląda ok. to pewnie są dobre generalnie chodzi o to cz nie
"wybuchły" zazwyczaj na górnej części są napęczniałe i pojawia się osad
kolorem przypominającym rdze, myślę że to sprawa sprzętowa u Ciebie a to że
zasilacz ma 550W to ok. starczy, ale może być uszkodzony np. niestabilne
napięcie itp.
        W sytuacjach jak opisałeś zawsze zaczynam od sprawdzenia sprzętu i w
dużej większości to on jest przyczyną błędu.