Re: Windows XP ciągle się zawiesza

Autor: <ryszard.grzanka_at_gmail.com>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 05:14:14 MET

heh. Miałem nadzieję że Vista X64 zawiesi się, wysypie, wywali
bluescreen-a. NIC kompletnie NIC. Jak to możliwe że systemy 64bitowe
są odporne na mój sprzęt na 32 bitowe wysypują się odrazu ( za
wyjątkie 2008 RC0, a może nawet beta 3). Tak więc nici z testu
pamięci. Mam pytanie do płyty serwerowej 7525GP2 , mogę podłączyć
każdy zasilacz? Bo był taki patent że ta płyta współpracuje tylko z
obudową od intela tzn żeby podłączyć obudowe z płytą nie musiałem się
bawić kabelkami tylko mam jedną wielką taśmę (podobną do tej ATA).