Re: Vista i slownik pol-ang w MsOffice2003

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 08:00:28 MET

In news:fodc4d$pr6$1@news.onet.pl,
*Zomo* <fuckonet@poczta.onet.pl> typed:
> Zainstalowalem sobie slownik polsko angielski (plik Setup.exe 5.573 KB,
> self-extrakting archive) pod moja Viste Home Premium i MsOffice (Word)
> 2003, tak jak robilem to juz wiele razy na innych komputerach pod XP...
> Wszystko sie ladnie zainstalowalo, slownik widac w okienku tlumaczen, ale
> nic nie tlumaczy (w obie strony).... Nie wiem co moze byc grane, moze mi
> ktos podpowiedziec gdzie Vista trzyma pliki slownikowe MsOffice-a?

Slownik jezyka polskiego wymaga do pracy nastepujacych plików:
- mssp_pl.lex (Baza slownika)
- Msppl32.dll (Engine slownika)
znajdujacych sie domyslnie w:
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Proof\
http://www.geocities.com/andi--poole/
Rozpakowac pliki do tego samego katalogu, co juz sa inne pliki slownikowe
(domyslnie c:\program files\common files\microsoft shared\proof),
nastepnie otworzyc rejestr i w kluczu
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\Proofing Tools zrobic
odpowiednie wpisy (na podstawie juz istniejacych), zmieniajac jedynie
czterocyfrowy numer-kod jezyka na 1045 i nazwy plików.
dla przykladu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\Proofing
Tools\Spelling\1045\Normal
"Engine"="C:\Program Files\Common Files\Microsoft
Shared\Proof\msppl32.dll"
"Dictionary"="C:\Program Files\Common Files\Microsoft
Shared\Proof\\mssp_pl.lex"

http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/13039820e7f71720/8fcc6c07ba6e6991?lnk=st&q=Polski+s%C5%82ownik+w+angielskim+Microsoft+Office&rnum=1#8fcc6c07ba6e6991

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP Shell/User]
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy