Vista i slownik pol-ang w MsOffice2003

Autor: Zomo <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 23:25:17 MET

Zainstalowalem sobie slownik polsko angielski (plik Setup.exe 5.573 KB,
self-extrakting archive) pod moja Viste Home Premium i MsOffice (Word) 2003,
tak jak robilem to juz wiele razy na innych komputerach pod XP... Wszystko
sie ladnie zainstalowalo, slownik widac w okienku tlumaczen, ale nic nie
tlumaczy (w obie strony).... Nie wiem co moze byc grane, moze mi ktos
podpowiedziec gdzie Vista trzyma pliki slownikowe MsOffice-a? Gdzie tylko
probuje zajrzec (np. do Documents and Settings) mam Acces Denied...

No i jeszcze jedno - slownika nie widac w Add/Remove programs (Proframs
Feature czy jak to tam sie teraz nazywa pod Vista), a w instrukcji jest
wyraznnie napisane ze tak go mozna usunac - wiec chyba cos z instalacja nie
tak?

Zomo