Re: VISTA Home Premium PL OEM 64Bit i sterowniki VISTA 32Bit

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 16:46:38 MET

In news:foka60$2sv8$1@news2.ipartners.pl,
*RR* <comindexjbcj@poczta.onet.pl> typed:

> Zrobilem instalacje z ustawieniem zgodnosci setp.exe z XP Professional
> SP2. Instalacje przebiegla bez bledow i zatrzyman. Po reboocie, program,
> ktory zostal zainstalowany w Autostarcie sygnalizuje, ze system
> zablokowal go. Proba uruchomienia programu do skanowania daje ten sam
> efekt. Uzytkownik jest jeden i ma upr. Administratora. Gdzie mozna w
> Viscie odblokowac je. Grzebalem w Zaporze, ale nie doszukalem sie.
> Oczywiscie przeszukalem pomoc, ale nic nie moglem konkretnego znalezc na
> ten temat.

PPM na pliku i "uruchom jako administrator"

Start/uruchom/ wpisz
compmgmt.msc
Narzedzia systemowe/ Uzytkownicy i grupy/ Uzytkownicy
lub wpisz w okienko uruchom :
lusrmgr.msc
albo Start/ Akcesoria/ PPM na wiersz polecen/ uruchom jako
administrator/ wpisz komende:
net user Administrator <haslo>
a jeśli chcesz je widziec to wydaj nastepne polecenie
net user administrator /active:yes