Re: VISTA Home Premium PL OEM 64Bit i sterowniki VISTA 32Bit

Autor: RR <comindexjbcj_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 14:34:56 MET

> A masz do XP te sterowniki 64 bit - powinny byc na plytce razem ze
> skanerem.
> Jeśli sa to zainstaluj jak opisałem w podanym linku.

Zrobilem instalacje z ustawieniem zgodnosci setp.exe z XP Professional SP2.
Instalacje przebiegla bez bledow i zatrzyman. Po reboocie, program, ktory
zostal zainstalowany w Autostarcie sygnalizuje, ze system zablokowal go.
Proba uruchomienia programu do skanowania daje ten sam efekt. Uzytkownik
jest jeden i ma upr. Administratora. Gdzie mozna w Viscie odblokowac je.
Grzebalem w Zaporze, ale nie doszukalem sie. Oczywiscie przeszukalem pomoc,
ale nic nie moglem konkretnego znalezc na ten temat.

Prosze o pomoc
Rafal