Uciazliwy problem z polaczeniem

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 11:27:10 MET

Czesc

Od kilku dni neka mnie strasznie upier**** problem z polaczeniem z
Internetem. Od dostawcy mam w domu Ethernet, jestem polaczony z lokalnym
routerem. Adres mam z DHCP.

Od jakiegos czasu polaczenie z Internetem przestaje dzialac i wymaga
zamkniecia i ponownego otwarcia polaczenia w ustawieniach systemu albo po
prostu pozyskania nowego adresu z DHCP ("Napraw"). Wszystko wraca do normy,
ale na krotko.

Pad polaczenia objawia sie komunikatem bledu serwera DNS przy ladowaniu
stron. Bardzo czesto brak lacznosci dotyczy np. tylko niektorych witryn,
albo niektorych witryn i poczty - rzadko wszystkiego naraz.

Czy bardziej prawdopodobny jest blad po mojej stronie, czy jakas usterka u
ISP? (ISP szukal, ale poki co nie znalazl).

Jesli ktos bedzie mogl pomoc, bede wdzieczny.

System XP Home SP2

--
pozdrawiam,
Maciek