Re: MS office 2007 proffesional oem

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 17:59:01 MET

Marek Karbowiak pisze:

> podobno wszystko poukładane jest w bardziej logiczny sposób, ale jak
> ktoś przyzwyczaił się do układu z poprzednich wersji będzie zagubiony.
> Wiem bo miałem nieszczęście dostać nowy laptop z Office 2007 dla jednej
> mało reformowalnej pani. Telefon dzwonił bez przerwy...
> Krótko mówiąc kwestia przyzwyczajenia
Ta Pani zapewne miała rację, mimo, że młoda to nawyków tak szybko się nie
zmienia. Ergonomia się może poprawiła, ale nie konkretność. Innymi słowy -
twarzą do klienta, jeśli ktoś lubi oglądać malowane - obrazy. A i ja stary
muszę się przyzwyczaić do nowości - choć czasem trudno w tym środowisku
znaleźć konkretną f:, której się od lat używało.

--
Artur