Re: MS office 2007 proffesional oem

Autor: Marek Karbowiak <maro-83_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 16:01:25 MET

pums70@tlen.pl pisze:
> cześć
>
> Czy ktoś z was zakupił MS office 2007 proffesional oem z nośnikiem?
> Potrzebuje opini na temat tego produktu, jest to wydatek rzędu
> 1000zł , warto się zastanowić :).

podobno wszystko poukładane jest w bardziej logiczny sposób, ale jak
ktoś przyzwyczaił się do układu z poprzednich wersji będzie zagubiony.
Wiem bo miałem nieszczęście dostać nowy laptop z Office 2007 dla jednej
mało reformowalnej pani. Telefon dzwonił bez przerwy...
Krótko mówiąc kwestia przyzwyczajenia
pozdrawiam
Marek