nowy serwerek 2000 i zmiana nazwy na kontrolerze domeny

Autor: news <antonio12_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 09:14:58 MET

Witam!

  Musze zmienić komputer ze starego sprzetu na nowy. Chodzi o kontroler
domeny. Czyi musze zrobić identyczną konfiguracje na nowym sprzecie co jest
na starym.

Kroki które chce podjąć to :

1 - Instalacja systemu na nowym
2 - uzycie cpromo w celu dodania owej maszyny jakos oatkowy kontroler domeny
3 - kopiowanie plików z uprawnieniami ze starego na nowy (czym to zrobić?
xcopy? robocopy? ktoś takie coś juz robił?)
4 - Ustawienie nazwy na nowym kontrolerze omeny (jak to zrobić ?? jak juz
sie go oda do domeny to nie mam mozliwości zmiany w 2000 a musze to zrobic?)

I jeszcze inne kroki które pojąć musze jezeli co pominołem niech ktoś
napisze.

Stary kontroler tez jest wind 2000
Pozdr