Re: Czym na Vistę czyli o RDP i VNC

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 12:32:26 MET

Dnia Fri, 01 Feb 2008 14:24:43 +0100, Rafał Zawierta napisał(a):

> Hej.
> W pracy żona niestety dostała Vistę (Home P.). No i oczywiście są
> schody, bo RDP tam nie postawię. A praca tego czasem wymaga, żeby miała
> dostęp zdalny do Visty.
>
> RDP nie ma na VHP, więc zostało VNC. Jednak przy próbie z UltraVNC i
> TightVNC problem powstaje przy okazji MS Logon.
> Docelowo ma to działać tak, że VNC chodzi sobie jako usługa pod Vistą
> (administrator to zainstaluje, porty otworzy, skonfiguruje), a jak żona
> się podłączy to przy pomocy jej loginu i hasła wejdzie sobie na jej
> [...]

Odpowiem na pytanie zawarte w topicu, bo VNC to tylko jedna z wielu
możliwości i bynajmniej wcale nie najlepsza: proponuję znakomity program
Remote Administrator firmy Famatech, bądź inny program pod nazwą
TeamViewer. Ewentualnie darmowy LogMeIn.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/