Re: Vista 64-bit i problem z IP po wybudzeniu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 12:15:34 MET

Dnia Sat, 02 Feb 2008 09:32:29 +0100, Andrea napisał(a):

> Zdaje się, że to rozwiązało problem. Dzięki.

Większość z nieobowiązkowych poprawek pojawi się dopiero w SP1. Jest
tego wiele, nadspodziewanie wiele :-(. Przejrzyj zasoby poniższego
serwisu - a zacznij tutaj:
http://kbalertz.com/932134/outdated-network-router-function-correctly-together-networking-features-Windows-Vista.aspx

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]