Re: Jak wykasować pliki o długich nazwach?

Autor: kajus44 <kajus44usunto_at_wp.pl>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 11:41:32 MET

Dnia Sat, 2 Feb 2008 02:17:17 -0800 (PST), AmtoPm napisał(a):

> Mam kilka plików, których nie kasuje "Delete" . System to W2K.
> Pliki powstały podczas zapisania strony www, Zapisz jako.

Ja wiem, że to może banalne, i pewnie tak robiłeś, ale może najpierw zmień
nazwę pliku na krótką? U mnie tak sie dało, i to jeszcze na windowsie NT,
kolega zapisal jedna z wycen pod nazwa strasznie długo która obejmowała
plusy, różne znaki typu "dziwne", jego życiorys, inwokację "Pana Tadeusza"
i manual do Excela. Nie szło plików wykasować w żaden sposób, dopiero
kombinowanie z nazwą katalogu w którym był plik i chyba samego pliku
pomogło.