Jak wykasować pliki o długich nazwach?

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 11:17:17 MET

Mam kilka plików, których nie kasuje "Delete" . System to W2K.
Pliki powstały podczas zapisania strony www, Zapisz jako.

I te pliki zatrzymuja działanie programu: "Wyszukaj pliki",
przeszukiwanie plików na dysku zatrzymuje się na tych plikach.

Znalazłem rozwązanie polegające na przejśćiu w tryb F8 ale do tego
sysyetm wymaga u mnie hasła (chociaż w normalnym trybie jest bez
hasła), a hasła nie pamiętam gdyz ustawiłem automatyczne logowanie
(jednak jak widać nie obejmuje trybu F8).

Może jest jakis program do wykasowania takich plików?
Znalazłem program Odkurzacz, który ponoć usuwa takie pliki, jednak
tych nie chciał ruszyć, pokazywał błąd przy próbie ich zaznaczenia.

Dokładnie to są 2 pliki i jeden folder (utworzony razem z jednym
plikiem), a drugi plik to format .txt tej samej strony.

Pzdr,