Re: Vista 64-bit i problem z IP po wybudzeniu

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 19:56:50 MET

Michal Kawecki pisze:

> Np. sterowniki karty sieciowej mogą być w innej wersji.

Dlatego spróbowałem na innej karce (Intel Pro/100+), efekt taki sam.

> Wyłącz na próbę ten sterownik NDIS Kaspersky'ego. Miałem z nim spore
> problemy, co prawda nie z DHCP, tylko z master browserem.

Spóbuję jak tylko wrócę do domu, akurat klepię z pracy.

> Jako obejście problemu możesz spróbować założyć nowe zaplanowane zadanie
> uruchamiane po wybudzeniu, z poleceniem ipconfig /renew.

Jako obejście problemu mogę sobie ustawić po prostu adres statyczny i
problem znika. Nie ukrywam, że tu zwyczajnie mnie denerwuje sytuacja w
której nie wiem, dlaczego coś nie działa :)

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is