Re: XP x64 Edition, brak bootowania cd

Autor: LJ <LJ_at_bla>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 19:24:08 MET

Dnia 01-02-2008 o 19:10:50 Sempiterna <rzopa@amorki.pl> napisał(a):

> Wypal... tfu, nagraj dyskietki startowe, z nich odpal instalkę. Reszta
> powinna pójść.
> BTW. start z płyty ustawiony? LBA włączone? (miałem przypadek, że płyta
> nie chciała poprawnie odpalić przy wyłączonym LBA w BIOSie) Boot-record
> nagrany?
> Spróbuj z dyskietkami... o ile wersja 64 ma przewidziane stawianie za
> pomocą dyskietek.

Może to zabrzmi dziwnie, ale nie mam flopa :)
I CD jest bootowalne napewno bo znajomy ma ten sam obraz i
jemu odpala. Oczywiści DVD ma 1 dla bootowania.
Próbowałem zgrać zawartość płyty na nową cd startową
nagraną w Nero, ale po jakiejś tam swojej inicjacji
wchodzi na dysk A: i nie mam możliwości przejścia na
dyski optyczne, jakby ich nie widział.
Jedynie dyski twarde sa dostępne.