Re: XP x64 Edition, brak bootowania cd

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 19:10:50 MET

Użytkownik "LJ" <LJ@bla> napisał w wiadomości
news:op.t5uxwoad0zcs4t@gun.dami-rz.pl...
> Witam,
> jestem zmuszony postawić system 64bitowy (mniejsza o to
> dlaczego). Mam Cd nagrane z obrazu pobranego na licencji
> uczelnianej i nagrane w Nero (z obrazu).
> Płytka się nie bootuje niestety, ktoś może coś doradzić?
> Może jest możliwość odpalić to ręcznie?

Wypal... tfu, nagraj dyskietki startowe, z nich odpal instalkę. Reszta
powinna pójść.
BTW. start z płyty ustawiony? LBA włączone? (miałem przypadek, że płyta
nie chciała poprawnie odpalić przy wyłączonym LBA w BIOSie) Boot-record
nagrany?
Spróbuj z dyskietkami... o ile wersja 64 ma przewidziane stawianie za
pomocą dyskietek.

--
If it had't been for Cotton Eye Joe / I'd been married long time ago,
Where did you come from where did you go,