Real VNC - bez hasła

Autor: ...piit... <fexel_at_op.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 04:16:21 MET

Witam.

Używam w sieci lokalnej Real VNC.
To znaczy na jednym kompie VNC Server, a na drugim VNC Viewer.
Mam w związku z tym kilka pytań:

1. Jeśli ustawię VNC server bez hasła, to czy ktoś mi może "wejść" na kompa
przez internet? Czy tylko ptzez sieć lokalną?

2. Czy można jakoś na VNC Viewer zapisać hasło na stałe w programie, żeby nie
3rzeba było za każdym razem wklepywać?

3. Przez sieś lokalną łączę się z VNC server podają nazwę komputera. Jak
połączyć się z nim przez internet? Domyślam się, że trzeba podać adres IP...

4. ...ale jak sprawdzić jaki mam adres IP? A mam IP (chyba) dynamiczne
(internet z multimedia).