Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 00:18:49 MET

** "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> wrote:

> Ale to pewnie był żart, a ja jestem przewrażliwiony, tyle teraz oszustów,

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oszust
oszust ??mężczyzna świadomie wprowadzający kogoś w błąd??

Zdajesz sobie sprawę z tego, że oszust to niespecjalnie odpowiednie słowo?
Jeżeli chcesz dać upust swoim negatywnym uczuciom to lepiej napisz o kanaliach.
:)

Np. tak: "podłe zawszone kanalie i wredne ścierwa używające MS Windows wbrew
licencji, zwyrodnialce i moralnie zgnili podludzie, dzisiejszy odpowiednik
ubecji, gestapo i innego szamba".

> którym się wydaje, że to oni powinni ustalać ceny na system i że jeśli im się
> nie podoba licencja, to mogą ją olać.

Raczej wydaje im się, że nie każdy punkt licencji jest wiążący.

> Najwyraźniej takie czasy.

Się przenieś w czasie jak Ci nie odpowiada. :)