Re: Niekończące się "zrzuty pamięci" w Win NT 4.0

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 20:49:22 MET

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:fmiept$nt4$1@news.onet.pl...

> boli mnie, diagnoza - zawał serca.
> (inaczej - wymień sprzęt - taniej wyjdzie niż pytania na grupie)

Niekoniecznie. Można też przepuścić go MemTest-em, dobrze, aby mieć
gdzie sprawdzić dysk, miałem tak, że niesprawny dysk (Ani SMART, ani
inne normalne próby tej niesprawności nie wykrywały, wpadłem na to
przypadkiem) rozwalał mi NT4 na miękko.
Sterownikom (o które wcałe łatwo być nie musi) też warto by bacznie się
przyjrzeć.
Co do wymiany sprzętu - nie ukrywam, że nie jest to zła sprawa :) Jak
dobrze poszukać, można tanio trafić coś fajnego.

--
D4
U...kąsiła misia pszczoła... O ...niedobra! - misiu woła...