Re: Niekończące się "zrzuty pamięci" w Win NT 4.0

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 20:40:43 MET

W artykule <fmibnd$l5g$1@atlantis.news.tpi.pl> jezada napisał(a):

> Nie wiem co sie stało; po odpaleniu serwera
> w kólko na niebieskim tle "zrzuty pamięci".
> (debug) Jakiś problem z RAMem?

Akurat NT4 to był jedyny system M$, który bardzo dobrze lokalizował
i wskazywał, w którym miejscu szukać problemu.
Wykonaj zrzut ekranu z tego bluescreena i podaj go nam. Ważne są
wszystkie cyferki i literki jakie się pokazują.

Ponadto podaj ile:
- pamięci fizycznej ma komputer?
- pamięci wymiany ma system?
- ile MB jest/było używanych w trakcie normalnej pracy.

Zrzut może nastąpić gdy skończy się pamięć fizyczna i wirtualna.
Co ciekawsze, w trakcie zapisywania zrzutu po ponownym uruchomieniu,
użycie pamięci jest większe o ilość fizycznej pamięci RAM (w celu zapisania
pliku savedump). Dlatego jeśli są zbyt małe wartości ustawione, może się
skończyć niekończącymi BSODami.

> Może jakiś pomysł i rozwiązanie?

Czy w trybie VGA też pojawia się ten sam błąd?
Jesteś w stanie określić na którym etapie uruchamiania systemu pojawia się?

Jacek