Re: Jak pobrac _wszystkie_ poprawki do XP?

Autor: Mark <tenchi_at_pnet.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 21:47:45 MET

z/svc <z/svc@> napisał(a) w wiadomości
news:9t2ln39jii6cbj02c54a5qq5n1fh6dvt4g@4ax.com...
> Jeśli miałeś na myśli to, że poprawka KB909095 mojemu systamowi jest
> po prostu już nie potrzebna (bo to, co ona robi zawiera się gdzie
> indziej) i dlatego WU mi jej nie pokazuje, to dlaczego mogłem
> zainstalować ręcznie KB909095 i nie dostałem komunikatu od
> instalatora, że tej poprawki już nie trzeba instalować?
Sprawdź czy w katalogu c:\WINDOWS\$NtUninstallKB909095$ masz pliki
ntkrnlmp.exe,
ntkrnlpa.exe, ntkrpamp.exe, ntoskrnl.exe
Jeśli ich nie masz oznacza to że w systemie masz nowsze wersje plików
zainstalowane poprawką KB931784.
Instalator poprawek nie zawsze pokazuje komunikat że poprawka nie jest
potrzebna, może tylko utworzyć w katalogu Windows podkatalog poprawki.

--
Mark
keitaro@pnet.pl