Re: Jak pobrac _wszystkie_ poprawki do XP?

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 19:52:36 MET

On Tue, 01 Jan 2008 19:48:55 +0100, z/svc <z/svc@> wrote:

>Więc wyjaśnij proszę.

Jeśli miałeś na myśli to, że poprawka KB909095 mojemu systamowi jest
po prostu już nie potrzebna (bo to, co ona robi zawiera się gdzie
indziej) i dlatego WU mi jej nie pokazuje, to dlaczego mogłem
zainstalować ręcznie KB909095 i nie dostałem komunikatu od
instalatora, że tej poprawki już nie trzeba instalować?

--
z/svc