Re: Jak pobrac _wszystkie_ poprawki do XP?

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_püblicënëmy.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 20:29:46 MET

z/svc nabazgrał:

> W zasadzie to chciałem zapytać, czy jest na to reguła jakaś, tzn. czy
> Service Packi zawierają wszystko, czy tylko część.

Service Packi zawierają najnowsze wersje plików, jakie udało się w Redmond
skompilować. Ergo zazwyczaj zawierają dotychczasowe wprowadzone poprawki,
zachowują część starych błędów oraz zawierają trochę nowych. Prawie na pewno
Service Pack nie będzie zawierał poprawek wprowadzonych w hotfixach okresie
tuż przed opublikowaniem SP.

> Przeglądam sobie http://thehotfixshare.net i jestem w ciężkim szoku,
> ile tych patchy jest i że nie są one dostępne dla wszystkich
> natychmiast, tylko jak coś się dopiero sypie. Przypuszczam, że to jest
> celowa polityka MS aby ludzie, którzy chcą mieć system up-to-date
> wykupili jakiś tam support.

Bo to są w większości przypadków hotfixy nieprzetestowane, wydane by
naprawić jakiś jeden konkretny problem gdy się klient piekli i nie chce
poczekać na service packa (który zresztą wcale nie musi zawierać zmian z
wszystkich dotychczasowych tajnych hotfixów, dlatego instalowania takowych
nie można traktować jako "keeping up-to-date").
A takie rzeczy jak KB888111 i tak są dystrybuowane są przez producentów
razem z komputerami, jeśli są do danego modelu potrzebne.

> Zastanawia mnie jeden punkt z powyższej strony:
>
> This is a share for unofficial hotfix`s, if a hotfix is available from
> it`s KB article or the Microsoft download center Do NOT upload it.
>
> Nierozumiem, to autor ma na myśli mówiąc 'unofficial hotfix'?

Źle się wyraził, miał na myśli publicznie niedostępne.