Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 20:11:38 MET

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fle25c$ppu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ciągle dalszy mojej naprawy - Teraz mam coś NonPagedArea - Memtestem
> tłukł się komputer dziś 5 razy. Błędów zero.

Stop 0x50 (Kernel) Page fault in nonpaged area.
Wystąpić może, gdy sprzęt jest zdziabany, wystąpić może, gdy jakiś
sterownik bruździ, ale może także, gdy systemowi gwałtownie zabraknie
wolnej pamięci - biłem się kiedyś parę godzin z NT4, któremu nagle znikł
plik wymiany (przeniesiony na inną partycję, a partycja zniknęła 0
fizycznie, zabrany dysk ) :) Przy starcie, jak zaczął ładować sterowniki
i chyba nawet pokazał się pulpit, to zaraz wyskoczył BSoD z 0x50, choć
sprzet i stery były OK. Pomogło, gdy wycudowalem "spod ziemi" trochę
modułów RAM i wreszcie udało się pędem, zanim się wszystko załadowało,
włączyć swapa na istniejącej partycji. Okazało się jednak, że uszkodził
się profil uzytkownika, nie wiem, czy od braku pamięci, czy akurat tak
się trafiło.

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!