Re: Wysiudanie Visty z laptopa Toshiba

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 21:07:18 MET

> Wymiana napędu na nowszy nieobsługiwany przez BIOS będzie dawać taki
efekt.
> Napęd będzie pracował w OS-ie lecz nie będzie można z niego zabootować
> komputera.

Nie pytałem o historie laptopa- model jest aktualny, a teraz już i tak po
wszystkim- mieliśmy 2 dni na rozwiązanie problemu- właściciel z laptopem
wrócił na wyspy.
Ale czy to nie jakaś przesada z tym napędem- ja do swojego staruszka Dell
C610 włożyłem 2 tygodnie temu Plextora PX-608AL- trzeba się było przyciąć
troche wnęke kieszeni MultiBay ale zmieścił się wraz z orginalnym panelem
przednim. Bios go widzi, system też i nawet stare Nero 5.5.10.56.
Dziwny ten świat:/
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam