Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 17:24:16 MET

Michal Kawecki log:
[...]
> Całe to FAQ na którym się tak "zasadniczo" oparłeś, jest po prostu
> niczym więcej jak tylko wykładnią zasad działania mechanizmu WPA.

Etam, oświadczenia firmy składane na stronach (niezależnie od formy,
postaci) mają pełną, oficjalną moc prawną (w każym bądź razie przy
dzisiejszych ustawach/rozporządzeniach) niezależnie czym są w Twoim
mniemaniu.
... no i chyba nie zrozumieliśmy się po raz kolejny.
Zatem:
M$ udostępniając technologię antypiracką vel Aktywację Produktu wprowadza
mnie w błąd potwierdzając!-sprawdzając?, że mam system legalny.
BTW wcale w tym momencie nie podejrzewam, że mam OS nielegalny. Kupiłem w
dobrej wierze i z wymaganą IMHO starannością. Niby skąd mogę
przypuszczać-podejrzewać-wiedzieć (do chwili *Aktywacji* Produktu), że
nośnik, CA, dokumenty, pudełka, f-ra, eula, etc. są be.
Co Ty na to, ale coś nowego czego jeszcze nie wiem?...;-)

--
HNY2k8 4Y'n'A