Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 13:42:56 MET

Michal Kawecki pisze:

> To może być wadliwy sterownik, pamięć RAM albo trojan. Pamięć
> testowałeś, sterownik sypałby się wcześniej, pozostaje więc trojan w
> systemie. Ściągnij jakiś przyzwoity program antytrojanowy (bynajmniej
> nie antywirusowy) i przeskanuj pliki systemowe. Możesz też spróbować
> najpierw podnieść system wykorzystując kopię rejestru z dnia instalacji
> zachowaną w \Windows\Repair, lub którąś z ostatnich kopii zapisanych
> automatycznie jako punkt przywracania systemu w c:\System Volume
> Information. Potem wykonaj jeszcze przywrócenie oryginalnych plików
> systemowych poleceniem sfc /scannow.

Użyłem tego UBC4WIN. nie ma dostępu do dysku - be sterownika ani rusz.
Taka felerna płyta i kontroler SIL3112.

Już powoli odchodzę od zmysłów.

Czy w tym UBC4WIN można jakoś zainstalować sterownik do dysku? bo mi
odmawia instalacji ze względu na brak dostępu - tylko do czego?

Zainstalował bym jakiego Windowsa obok nawet ale tak - XP - zasyfi sie w
trymiga, 2000 dziurawe, a 98 nie pójdzie bo ntfs jest.