Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 10:57:12 MET

Michal Kawecki pisze:

> Może więc jednak był to jakiś wirus. Choć wirusów ładujących się do
> bootsektora dziś już się nie spotyka. A może uruchamiałeś wcześniej
> komputer z jakiegoś zewnętrznego, zainfekowanego nośnika?

Powtórka rozrywki...

Tym razem FixMBR nie pomaga choć twierdzi ze jest nieprawidłowy. Teraz
mam bład STOP o takiej nazwie

BAD IRQL CALLER.
I totalny Zonk.

Sprzęt nadal działa sprawnie choć bez linuksa który został pozbawiony
bootloadera po poleceniu fixmbr.

Ten rodzaj błędu powoduje ze sensowym wyjściem była by reinstalacja -
tyle ze mi sie wybitnie tego nie chce robić.

Jedyny program jak wczoraj zainstalowałem to
Gronzo.