Re: Wysiudanie Visty z laptopa Toshiba

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 21:52:47 MET

> Toshiba dołącza płytę z dedykowanym systemem na której są np. wszystkie
> sterowniki. Przed zabootowaniem należy nacisnąć i przytrzymać klawisz F12.
> Nie doczytałeś w instrukcji ? Otrzymujesz możliwość wyboru kolejności
> bootowania.

Bardzo dobrze doczytałem instrukcje, ale Pan chyba posta mojego nie do
końca:
"Problem w tym, że pomimo ustawionego bootowania z napędu jako pierwszego,
przy napędzie pojawia się wykrzynik w biosie i dalej Vista startuje, a nie
instalka XP, jak wybieram urządzenie startowe poprzez F12 to na liście nie
ma dostępnego napędu optycznego. "
Nie od wczoraj się takimi rzeczami zajmuje. Nie dość że ustawiłem napęd
optyczny jako pierwszy to wciskałem F12 jak napisałem i nie było do wyboru
napędu optycznego tylko albo dysk twardy albo karta sieciowa.