Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 18:53:23 MET

artiun log:
[...]
> Tu bym się nie zdziwił.

Nie ma czemu się dziwić :-)
Jest to jeden z podstawowych, możliwych błędów stopu wynikający z instalacji
wadliwych sterowników lub usług sieciowych albo z problemów sprzętowych etc.
We Viście może to się inaczej nazywać. Postawiłbym na paralelność z błędem:
Stop 0x1E czyli KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED (kod wyjątku: 0xC0000005 :
STATUS_ACESS_VIOLATION)... wskazujacym na to, że jądro Visty wykryło
nielegalną lub nieznaną instrukcję CPU. Można powiedzieć, że "zgwałcono"
Viście dostęp do pamięci ...!;-)

--
" Oj, będzie się działo, się działo...
Bądźcie z nami..."