Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 15:59:02 MET

chiroproktolog pisze:
> [...]
Tia...
Miałem nie za dużo roboty (naiwniak), przyszedł gość i mówi, że nie ma
dzwięku. (Vista - wcześniej był, ale znajomy podzielił dysk na 2 partycje).
Gość przeniósł zgodnie z zasadami. Dlaczego walnęły drivery - nie wiem. Co
ciekawe - płytki dostarczone z kompem nie wiedzą nic o systemie Vista!!!
Wystarczyło aktualizować z dysku...
I kto kogo robi w ch.. (tak przy okazji - komp składany przez Vobis,
poobklejany, itd.. - bez systemu na płytce - niech mnie pozwą)
> A tak poważnie to ciekaw jestem czy w Viście istnieje stabilny błąd z XP
> z objawem "Access violation at address 7C911E58" :)

Tu bym się nie zdziwił.

--
Artur