Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 15:30:59 MET

Tego oto dnia 2007-12-30 13:00, Niejaki/a Piotr Krzyżański bedac w
stanie euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Tutaj nie chodzi o plik zrzutu (owszem, on może być potrzebny
> do znalezienia winnego), ale o automatyczny restart po błędzie, a
> dokładniej o wyłączenie tego restartu - jeśli możesz dostać
> się do rejestrów tego XP to można to wyłączyć.

Ale byla tez taka opcja po wcisnieciu F5/F8 przy starcie systemu tylko
gdzies na dole tego menu (na gorze sa ze 3 opcje do trybu awaryjnego).
Jakis czas temu korzystalem z tego jak mi badsector na dysku wywalil
jedna galaz rejestru. Musiale skopiowac pliki rejestru z backup-u.
Pomoglo to:
http://support.microsoft.com/kb/307545/pl

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --