Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 13:00:14 MET

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fl7sor$rjn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

Tutaj nie chodzi o plik zrzutu (owszem, on może być potrzebny
do znalezienia winnego), ale o automatyczny restart po błędzie, a
dokładniej o wyłączenie tego restartu - jeśli możesz dostać
się do rejestrów tego XP to można to wyłączyć.

> Zrzut pamięci zapewne właczony - tyle że właśnie mały. Czym go odczytać?

Windbg -> link dostałeś...
http://www.microsoft.com/whdc/devtools/debugging/installx86.mspx
W ostateczności można też notatnikiem otworzyć.

> Tyle ze działa. Inaczej by sie wykrzaczył (co już sprawdzałem jak specjalnie
> wkładałem Uszkodzony RAM. Ale przetestuje memtestem.

Przydałoby się.

> tzw. twardy reset. I sa zablokowane do odczytu w linuksie. Nic sie nie da z
> tym zrobić jeśłi nie bedzie normlanego zamknięcia systemu windows.

http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk
Popatrz co tam siÄ™ dzieje...

> Też nic. Komputer własciwie cały dzień sobie stał i ściagał pliki z netu, ot
> normlane korzystanie.

Wiesz - jest cała masa softu, który 'sam' sie aktualizuje ;-)

Piciu