Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 02:11:21 MET

Dnia Sun, 30 Dec 2007 01:44:48 +0100, Michal Biek napisał(a):

> Michal Kawecki log:
> [...]
> [...]
>
> Skrakowany system jest łatwo wykryć przy obdukcji onego :-)

Ufam, że pisząc to opierasz się nie tylko na swoim głębokim przekonaniu
;-). Bo moim zdaniem wcale nie jest to takie oczywiste.

> Pisałem/myślę o standardowej 'legalnej' aktywacji (tzn. bez cracka).

Prawo nie uwzględnia sytuacji "pisałem/myślę".
Albo - albo.
Nie ma "może".

> Etam, duby smalone! AC/OC jest nieporównywalne/nieprzystające z aktywacją
> XP/M$.
> Aktywują znaczy się potwierdzają legalność, bo do tego się zoobowiązali wg
> licencji...!:-)

Niestety ale mylisz się. Przecież to jest oczywiste że aktywacja nie
może potwierdzić legalności. Toż aktywacja nie sprawdzi licencji ze
stanem faktycznym, jak robią to służby kontrolne. Ergo, kradziony system
też otrzyma aktywację.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/