Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 01:25:02 MET

Dnia Sat, 29 Dec 2007 23:12:00 +0100, Michal Biek napisał(a):

> Michal Kawecki log:
> [...]
>
> Akurat :-) Nawet jeżeli z Twojej interpretacji licencji OEM tak wynika, to
> M$ jest wielce niekonsekwenty. Aktywuje ponownie czyli IMHO potwierdza
> legalność OS/sprzęt (chociaż ma zapisany pierwotny sprzęt i że nie zgadza
> się z pierwotną aktywacją). Zatem mnie to rybka.

Znaczy, jeśli ktoś złamie mechanizm aktywacji i uda mu się taki
skrakowany system aktywować, to automatycznie stanie się on legalny?
Ciekawe rzeczy opowiadasz.

> Jeszcze tego brakowało, abym z powodu niezawinionego uszkodzenia np. CPU czy
> HDD czy płyty gł czy RAM musiał kupować nowy PC.

Trzeba było kupić wersję BOX. To tak jak z AC i OC - czasem poniewczasie
człowiek gryzie paznokcie...

> No nie, szanowny Michale, chyba nieco "przegiąłeś" z tą nielegalnością.

E tam. A co ja mogę tu intepretować. Ja tylko wyciągam wnioski z tego,
co pisze sam MS w swoich materiałach. A jak chcesz mieć pewne informacje
to nie pytaj się na grupach, tylko w BSA :-).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/