jak zachowac naglowki newsow w OE?

Autor: soonic <xxsoonic_at_op.pl>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 23:32:28 MET

witam

musze przeinstalowac system winxp. Uzywam do maili i grup dyskusyjnych OE. Z
mailami nie ma problemow, zawsze przywracam wszystkie foldery z mailami,
natomiast grup dyskusyjnych nie umiem. Naglowki sa w tym samym katalogu co
emaile, ale samo skopiowanie nie wystarcza. Za kazdym razem po zaladowaniu
swiezego systemu musze na nowo sciagnac liste grup dyskusyjnych i
subskrybowac te ktore mnie interesuja. W sumie ten zabieg nie jest
problemem, ale problem jest w tym ze trace wszystkie posty szczegolnie z
przed kilku miesiecy. Zawsze mam zalozone "okularki" na interesujace mnie
posty, wlasnie aby mi nie zniknely i miec szybki dostep. Niestety po
reinstalacji systemu do tych postow moge tylko sie juz dostac przez np.
archiwum grup dyskusyjnych wykorzystujac przegladarke. Czy moze ktos ma
jakis pomysl jak zachowac te naglowki newsow , ktore mialem juz sciagniete,
aby po reinstalacji miec znowu ten sam dostep przez OE?

s.