Re: [Vista] Readyboost bez superfetch ?

Autor: Miś Pluszowy <mis.pluszowy_at_buziaczek.pl>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 22:40:23 MET

Michal Biek pisze:
> jaki log:
>
> Nie!

> Oszczędzę Ci problemów i nie zapodam gdzie...!:-)

Mnie wyłączenie superfetch zaoszczędziło jeden problem - z ustawicznym
rzężeniem dysku. Wolniejszego odpalania programów to nie dostrzegam -
więc mi to pasuje. Zastanawiam się tylko czy Pendrive mi się teraz nie
marnuje bezczynnie - a skoro są rozbieżne opinie to przyjdzie mi chyba
tylko empirycznie się przekonać czy on coś teraz daje czy ni...

--
Miś Pluszowy