Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 19:16:28 MET

Marr log:
> Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
> No to cieszy mnie to. Jakbys jeszcze napisal ze jest to zgodne z licencja
> na OEM to bede jeszcze bardziej zadowolony bo XP nie pojdzie do kosza
> (jesli go nie sprzedam z PC-tem) ;)

No cóż ja biedny człek z horyzontu mogę Ci napisać...
Gdyby nie była zgodna z licencją OEM to aktywacja powinna IMHO bezwarunkowo
zablokować instalację.
Zatem jeżeli aktywacja przechodzi/przejdzie to można nie bać się BSA/M$ aż
tak bardzo...!;-)

--
MICHAL: Mechanical Intelligent Calculation and Hazardous Assassination
Lifeform