Re: WINXP nie widzi dysku z danymi i chce bym go sformatował

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 02:42:52 MET

On 28 Gru, 19:48, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:
> Dnia Fri, 28 Dec 2007 10:16:56 -0800 (PST), micz napisał(a):

> Zastanawiam się, czy ten dysk się przypadkiem nie uszkodził fizycznie.
> Zapuść test odczytu w programieMHDDklawisz F4. W Internecie znajdziesz
> całkiem nieźle zrobione FAQ po polsku (poszukaj słowaMHDDw Google).

No wypaliłem bootowalny CD z MHDD i odpaliłem program. Załadował się
DOS i dwie opcje do wyboru - "with ADAPTEC SCSI adapter support", lub
"without SCSI". Bez względu na to którą opcję wybiorę wyświetla mi się
główne okno programu w takiej postaci:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/efc780c4016a2229.html
Różni się to od screenshotów z polecanego przez Ciebie tutoriala i
wygląda na to, że program nie widzi żadnego dysku (?) Mimo to wybieram
którykolwiek z numerów - 1, 3, lub 5 - i Enter. Potem F4 i w każdym
przypadku wyskakuje to:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e415c02f5dec0e87.html

Gwoli informacji : na taśmie IDE mam podpięte CDROM na slave i chory
HDD na master (w tej kolejności na kablu, licząc od płyty głównej),
oraz RAID na dwóch dyskach SATA.

I cóż dalej począć? :(